+380 800 352 158
з 10:00 до 22:00 без вихідних

Повернення та обмін

Повернути або обміняти товар можна протягом 14 календарних днів з дати отримання посилки.

1) Умови прийому товару

  • Товар має бути у первісному стані: без слідів використання, чистий, зі збереженими ярликами та повною комплектацією.
  • Наявна заводська упаковка (коробка/пакет/зовнішня обгортка) у належному вигляді.
  • Є підтвердження покупки (фіскальний чек, накладна або номер замовлення).

2) Повернення та обмін товарів належної якості

Товар належної якості можна повернути або обміняти протягом 14 днів, якщо він не використовувався і збережено його товарний вигляд. У такому випадку зворотну доставку оплачує покупець за тарифами перевізника. При обміні після отримання та перевірки товару новий товар буде відправлено курʼєрською службою на адресу яку вкаже покупець, або покупець може забрати новий товар в офлайн-офісі. При обміні товарів належної якості вартість доставки сплачується покупцем за тарифами перевізника.

3) Повернення та обмін товарів неналежної якості

Якщо виявлено виробничий дефект або помилку комплектації, ми повернемо повну вартість товару або виконаємо БЕЗКОШТОВНИЙ обмін після перевірки.

  • Доставка товару в такому випадку сплачуємо ми, а не покупець.
  • Перевірка займає до 1–2 робочих днів після надходження відправлення.

При обміні після отримання та перевірки товару новий товар буде відправлено БЕЗКОШТОВНО курʼєрською службою на адресу яку вкаже покупець, або покупець може забрати новий товар в офлайн-офісі. При обміні товарів неналежної якості вартість доставки покупцем НЕ СПЛАЧУЄТЬСЯ.

4) Упакуйте відправлення

  • Покладіть у коробку товар, упаковку та повну комплектацію.
  • Додайте копію/фото підтвердження покупки (фіскального чеку), на аркуші всередині зазначте номер замовлення, причину Вашого звернення, вкажіть, що саме Ви бажаєте зробити — обміняти чи повернути товар. У разі повернення вкажіть банківські реквізити куди будуть повернені кошти. Якщо ви хочете отримати обмін товару — вкажіть новий товар, його назву, код на сайті, усі деталі (розмір, колір тощо), вкажіть яким чином Ви бажаєте отримати новий товар: особисто в офлайн-офісі, або вкажість адресу на яку Вам надіслати новий товар. У разі різниці у вартості між товарами під час обміну діє таке правило: якщо обраний товар має вищу ціну, він надсилається покупцю з накладеним платежем, що відповідає різниці у вартості (або, у випадку обміну в офлайн-офісі, різницію можна сплатити картою чи готівкою). Якщо ж товар для обміну дешевший, різниця у вартості буде повернена покупцеві на банківські реквізити які варто зазначити (або при обміні в офлайн-офісі — видана готвікою чи переведа на банківську карту).

5) Надішліть посилку на одну з адрес

Важливо: відправляйте без накладеного платежу. Рекомендуємо вказати оголошену вартість, що дорівнює ціні товару.

«Нова пошта»

Відділення №15
вул. Берковецька, 6
м. Київ

«Укрпошта»

Індекс 04216
вул. Стеценка, 75Б
м. Київ

Дані отримувача для ТТН

Отримувач: Шевчук Артем Валерійович
Телефон: +38 (066) 352-15-88
Email: [email protected]

6) Повернення та обмін в офлайн-точці

Ви можете повернути або обміняти товар особисто за адресою:

ТРЦ "Lavina Mall", вул. Берковецька, 6Д, Київ, 04128
(офлайн-офіс прийому повернень та обмінів)

У офлайн-офісі кошти можуть бути повернені готівкою або безготівково (банківський переказ). Процес повернення або обміну проходить максимально оперативно: товар оглядається у Вашій присутності, після чого одразу здійснюється обмін або повернення коштів.

7) Збережіть номер відправлення

Номер ТТН потрібен лише для відстеження. Відправлення обробляється автоматично після його надходження на склад.

Що відбувається далі

  • Перевірка товару — до 1–2 робочих днів.
  • Повернення коштів — до 3 робочих днів після успішної перевірки:
    • при онлайн-оплаті товару — повернення коштів відбувається тим самим способом, гроші повернуться на картку з якою було сплачено замовлення;
    • якщо товар було оплачено накладеним платежем — гроші повернуться на IBAN/картку, зазначені у вашому замовленні або в листі у разі якщо Ви повертаєте товар через перевізника, а якщо Ви повертаєте товар у офлайн-офісі, то гроші можуть бути повернуті також і готівкою;
    • для юридичних осіб — гроші повернуться на рахунок платника.
    • при поверненні товару в офлайн-офісі — повернення можливе готвікою, або банківським переказом на Ваші реквізити. Ми перевіримо товар при Вас і одразу зробимо повернення, Вам не треба буде нічого очікувати.
  • Обмін — при обміні після отримання та перевірки товару новий товар буде відправлено курʼєрською службою на адресу яку вкаже покупець, або покупець може забрати новий товар в офлайн-офісі. При обміні товарів належної якості вартість доставки сплачується покупцем за тарифами перевізника. При обміні товарів неналежної якості вартість доставки покупцем НЕ СПЛАЧУЄТЬСЯ.

Витрати на доставку

  • Не підійшов розмір/колір тощо: в такому випадку при обміні або поверненні вартість доставки сплачується покупцем за тарифами перевізника.
  • Дефект/помилка комплектації: в такому випадку при обміні або поверненні вартість доставки покупцем НЕ СПЛАЧУЄТЬСЯ.

Додаткові контакти (за потреби)

Менеджери: +380 800 352 158
Email: [email protected]


працюємо з 10:00 до 22:00 без вихідних

Маєте питання?
Звʼяжіться з нами